اخبار و تکنولوژی های صنعتی

معرفی باربری های معروف در خوزستان

نیاز به خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل در استان خوزستان دارید؟ در انتخاب شرکت معتبر باربری در شهرهای خوزستان دچار شک و تردید هستید؟ ما این جا هستیم تا بهترین خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل در تمامی شهرهای استان خوزستان را به شما ارائه کنیم. فرقی نمی کند که در کدام شهر از خوزستان هستید، از آبادان و اهواز و دزفول گرفته تا شوش و شوشتر و اندیمشک میتوانید از خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل و … بارکوب بهره مند شوید. برای این منظور میتوانید با مراجعه به وبسایت ما از خدمات و قیمت حمل بار هر شهر اطلاع کسب کنید. همچنین میتوانید این مقاله تا انتها مطالعه کنید تا با خدمات باربری ما در استان خوزستان آشنا شوید. 

با مراجعه به وبسایت https://barkob.com/tags/khuzestan/ می توانید از نزدیک ترین شهری که خدمات باربری آن توسط ما ارائه می شود مطلع شوید. همچنین میتوانید از بخش جستجوی سایت استفاده کنید و شهر مورد نظر خودتان را چه در استان خوزستان و چه سایر استان ها سرچ کنید و از نتایج به دست آمده جهت مطالعه شرایط حمل بار در آن شهر استفاده کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا خدمات باربری در استان خوزستان را معرفی کنیم.

از کجا می توانیم باربری خوب در خوزستان را بشناسیم؟

در استان خوزستان شرکت های باربری زیادی مشغول به فعالیت هستند. به طور مثال در شهر اهواز با توجه به اینکه مرکز استان می باشد، تعداد بسیار زیادی شرکت باربری خدمات حمل بار ارائه میدهند. اما آیا میتوان به همه آن ها اعتماد کرد؟ چگونه متوجه شویم که یک شرکت باربری در اهواز یا خرمشهر و یا هر شهر دیگری معتبر است؟ در ادامه برخی از ویژگی های یک شرکت معتبر باربری و اتوبار را شرح می دهیم:

  1. حمل بار شبانه‌روزی

یکی از ویژگی های یک شرکت معتبر باربری در اهواز و خرمشهر و ماهشهر و … حمل بار به صورت شبانه روزی است. اینطور که شما بتوانید مثلا بتوانید در طول روز ماشین حمل بار را برای ساعت 12 شب رزرو کنید! این فوق العادست. چرا که یکی از موارد مهم در هزینه باربری و سرعت رسیدن بار به مقصد، ساعت حرکت ماشین از مبدا است. بنابراین اگر شرکتی بتوانید خدمات باربری ارائه کند که بار شما را مثلا از آبادان ساعت 12 شب به مقصد خرمشهر منتقل کند، میتواند در هزینه های شما صرفه جویی ایجاد کند.

  1. امنیت و سرعت در حمل بار

در رابطه با سرعت حمل بار به مقصد بر هیچ کسی پوشیده نیست که یک موضوع مهم است. همه دوست دارند که بارشان سریع تر به مقصد برسد. بنابراین شرکت معتبر باربری از خودروهایی استفاده میکند که بار شما را در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برساند.

از طرفی بحث امنیت نیز با توجه به قیمت بالای لوازم منزل اهمیت زیادی دارد. اینکه لوازم شما بیمه شود یک موضوع مهم است که فقط شرکت های معتبر باربری در خوزستان این کار را انجام میدهند.

  1. باکیفیت‌ترین خدمات باربری خوزستان

باربری در اندیمشک، باربری در اهواز، باربری در خرمشهر، باربری در ماهشهر، باربری در دزفول، باربری در آبادان و سایر باربری های استان خوزستان همگی از باکیفیت ترین خدمات باربری استفاده میکند. خوردوهای نو، کارگران حرفه ای و آن تایم از جمله مزایای یک شرکت معتبر باربری می باشد.

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص باربری و حمل اثاثیه منزل در شهرهای اندیمشک، ماهشهر، خرمشهر، دزفول، آبادان و اهواز در استان خوزستان و جدول قیمت حمل بار به سایت ما مراجعه کنید.

https://barkob.com/tags/khuzestan/

  1. حمل اثاثیه منزل 

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که قصد حمل اثاثیه منزل در شهرهای خوزستان را دارند، بارگیری از مبدا و چیدمان در مقصد است. همچنین خدمات بسته بندی نیز توسط شرکت های معتبر ارائه می شود. اینکه شما صرفا در کنار کارگران به عنوان ناظر حضور داشته باشید و دست به سیاه و سفید نزنید و از طرفی بار شما نیز سال و سریع به مقصد برسد، یعنی آن شرکت یک شرکت معتبر باربری محسوب می شود.

 

خدمات اسباب کشی در اهواز

در ادامه لیستی از خدمات اسباب کشی در اهواز بارکوب را لیست میکنیم. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید:

  • بسته بندی در منزل مشتری به روش اروپایی

  • حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ

  • بیمه کردن تمام وسایل شما به جهت جلوگیری از خسارات احتمالی

  • حمل لوازم بزرگ مثل یخچال و پیانو و …

  • دارای بهترین و جدیدترین وسایل جهت باربری و حمل بار

  • حمل اثاثیه منزل به شهرستان ها

  • متخصص در حمل بار ، حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه شرکت ها و اداره ها در سریع ترین زمان

  • بسته بندی لوازم با فوم ، کارتن مخصوص بسته بندی و لباس ، پاپل رپ ، استرچ رپ

  • حضور در محل در کم ترین زمان

 

بهترین شرکت‌های باربری خوزستان چه ویژگی‌هایی دارند؟

زمانی که به دنبال پیدا کردن یک شرکت خوب و مطمئن برای حمل اثاثیه و یا بار خود هستید با تعداد زیادی از تبلیغات مختلف و متنوع رو به رو خواهید شد. تبلیغاتی که بعضاً گیج کننده بوده و حتی ممکن است تصمیم گیری را برای افراد دشوار نماید. اما حقیقتاً کدام شرکت می‌تواند اطمینان بخش باشد؟ ما در این جا نکاتی را در مورد ویژگی‌های بهترین شرکت‌های باربری خوزستان خدمت شما ارائه خواهیم داد. اولین مساله که مهم‌ترین نکته نیز می‌باشد مشاوره و پاسخگویی درست و روشن از طرف فردی است که شما با او تماس گرفته‌اید. به عبارتی دیگر، توضیح در مورد نحوه بسته بندی وسایل و یا بار موردنظر، همچنین ماشینی که برای آن میزان بار مناسب است و از همه مهم‌تر بیان دقیق هزینه‌ای که برای مشتری در بر خواهد داشت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین شرکت‌های بابری خوزستان است. نکته دیگری که بهتر است به آن توجه نمایید این است که یک شرکت باربری خوب، ضمن آن که کارکنان آن نهایت دقت و توجه را در حمل بار دارند ضمانت می‌کنند که در صورت ایجاد خسارت، بار و وسایل شما را بیمه خواهند کرد.

خدمات یک شرکت باربری در استان خوزستان

یک شرکت معتبر باربری در استان خوزستان خدمات زیر را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد:

  • بیمه بار و لوازم در صورت ایجاد خسارت

  • ارائه انواع ماشین‌های باربری کوچک، متوسط و بزرگ

  • حمل بار و اثاثیه به صورت درون شهری و برون شهری

  • استفاده از نیروهای با تجربه و پر انرژی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موسسه باربری بارکوب و مطالعه شرایط، قیمت ها، و راه های تماس به آدرس زیر مراجعه کنید:

باربری https://barkob.com/

تلفن تماس : 09167994836 

ایمیل : [email protected]

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 17 فروردين 1401ساعت 14:23  توسط یاسین  بازدید 216

10 حقوق اساسی برای همه در یک رابطه

درست مانند اینکه دولت منطقه شما حقوق خاصی را به شما اعطا کرده است، باید بدانید که در هر رابطه ای نیز حقوقی دارید. اگرچه ممکن است دقیقاً ندانید حقوق شما چیست، پس از خواندن این مقاله، پس از خواندن این مقاله، درک بهتری از اصول اولیه خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.

حقوق فردی چیست؟

حقوق فردی حقوقی است که برای یک فرد تحت حکومت خود مجاز است. به عنوان مثال، در ایالات متحده، قانون اساسی حقوق فردی را برای هر یک از شهروندان کشور مجاز می کند. هیچ شخصی از نظر قانونی اجازه ندارد به هیچ وجه به حقوق فردی تجاوز کند.

اهمیت حقوق در یک رابطه

10 حقوق اساسی برای همه در یک رابطه

درست مانند اینکه دولت منطقه شما حقوق خاصی را به شما اعطا کرده است، باید بدانید که در هر رابطه ای نیز حقوقی دارید. اگرچه ممکن است دقیقاً ندانید حقوق شما چیست، پس از خواندن این مقاله، پس از خواندن این مقاله، درک بهتری از اصول اولیه خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.

حقوق فردی چیست؟

حقوق فردی حقوقی است که برای یک فرد تحت حکومت خود مجاز است. به عنوان مثال، در ایالات متحده، قانون اساسی حقوق فردی را برای هر یک از شهروندان کشور مجاز می کند. هیچ شخصی از نظر قانونی اجازه ندارد به هیچ وجه به حقوق فردی تجاوز کند.

اهمیت حقوق در یک رابطه
زن و شوهر سالخورده همدیگر را در آغوش گرفته اند

داشتن حقوق اولیه در یک رابطه ضروری است تا رابطه برای هر دو طرف منصفانه باشد. یک راه خوب برای انجام این کار این است که در مورد انتظارات هر یک از شما توافق کنید و این موارد را یادداشت کنید. با هم می توانید لیستی از حقوق رابطه خود تهیه کنید و آنها را دنبال کنید.

به خاطر داشته باشید که تعیین حد و مرز در یک رابطه به دلایل زیادی می تواند ایده خوبی باشد، از جمله کمک به شما برای رسیدن به آنچه می خواهید و کمک به وفادار ماندن به خودتان. این ممکن است برای عزت نفس شما نیز مفید باشد.

علاوه بر این، ممکن است بخواهید فهرستی از حقوق اولیه در یک رابطه بنویسید، بنابراین هیچ یک از شما هرگز نباید احساس کنید که در یک موقعیت ناراحت کننده با یکدیگر قرار دارید.

حقوق اولیه در یک رابطه چیست؟
حقوق اساسی در یک رابطه به حقوق و مسئولیت هایی اطلاق می شود که فرد در یک رابطه خواهد داشت.

بسیاری از حقوق اولیه ممکن است برای یک رابطه مناسب باشد، مانند رفتار منصفانه یا احساس امنیت. این به شما و شریک زندگی شما بستگی دارد که بهترین حقوق را برای رابطه خود تعیین کنید.

با آنها بحث کنید و در مورد حقوق رابطه خود تصمیم بگیرید. مطمئن باشید که هر دو طرف شنیده می‌شوند و قوانینی که با هم وضع می‌کنید منصفانه و قابل دستیابی هستند.

10 حقوق اساسی برای همه افراد در یک رابطه
در اینجا نمونه هایی از چند حقوق اساسی در یک رابطه وجود دارد که ممکن است برای شما مفید باشد. به خاطر داشته باشید که هر زوجی احتمالاً لیست متفاوتی از حقوق در یک رابطه خواهند داشت و این قابل انتظار است.

وقت بگذارید و با هم تصمیم بگیرید که منشور حقوق شما چگونه خواهد بود. هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد!

بیشتر بخوانید : مشاوره رابطه چیست؟

1. حق بر حدود

یکی از مهمترین حقوقی که ممکن است بخواهید به آن فکر کنید، حق داشتن مرزها است. این بدان معناست که شما باید تصمیم بگیرید که چه کاری را می خواهید انجام دهید و چه کاری را نمی خواهید انجام دهید.

همچنین ممکن است نخواهید برای انجام کاری تحت فشار قرار بگیرید. این شامل مرزهای جنسی نیز می شود. همسرتان باید درک کند که شما نباید مجبور به انجام کاری جنسی شوید، حتی اگر او بخواهد در صورت عدم رضایت شما.

2. حق رعایت حریم خصوصی شما
چیز دیگری که ممکن است فکر کنید یک حق اساسی در روابط است، حق حفظ حریم خصوصی است. شاید دوست داشته باشید بدانید که شریک زندگی شما هرگز از طریق تلفن، ایمیل، ایمیل یا صفحات رسانه های اجتماعی شما سر نمی زند.

این انتظار منطقی است. جنبه دیگر این است که احساسات و فضای خود را داشته باشید که فقط برای شما باشد.

3. حق ابراز وجود
اگر در یک رابطه بوده اید، احتمالاً می دانید که ممکن است اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد، شریک زندگی شما ممکن است کارهایی انجام دهد که شما با آنها مخالف هستید یا حتی می تواند به احساسات شما آسیب برساند.

شما می توانید تصمیم بگیرید که یک رابطه مهم برای شما این است که ساکت نشوید. در عوض، زمانی که احساس می‌کنید به شما ظلم شده یا با چیزی مخالف هستید، باید بتوانید صحبت کنید.

4. حق ترک رابطه
همه روابط درست نمی شوند، بنابراین باید حق ترک هر رابطه ای را که با آن ناراحت هستید را برای خود محفوظ نگه دارید. در کنار حقوق اولیه در یک رابطه، خواسته ها و نیازهایی نیز وجود دارد که ممکن است به عنوان فردی داشته باشید.

اگر این موارد برآورده نشدند، ممکن است بخواهید یک رابطه را ترک کنید. شما در انجام این کار آزاد هستید و شریک زندگی شما و هر شریک بالقوه باید درک کنند که این مورد است.

5. حق اجتناب از فرزند پروری
به عنوان یک زوج، شما قرار است چیزهای زیادی برای یکدیگر باشید، اما والدین یکی از این چیزها نیست.

اگر یک نفر در نهایت بیش از حد نیازمند است و از شما انتظار دارد که اساساً او را پدر و مادر کنید، اشکالی ندارد که این یک معامله شکن باشد. به همین دلیل ممکن است روشن باشد

6. حق دیدن دوستان

فقط به این دلیل که در یک رابطه هستید، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید زمانی که می خواهید با دوستان خود معاشرت کنید. در ارتباط با آنها هم همینطور.

پس از همه، شما به احتمال زیاد می خواهید با آنها همراه باشید. این قابل انتظار است و شریک زندگی شما باید این را درک کند. مطمئن باشید که به همسرتان نیز همین نزاکت را می دهید.

7. حق احترام گذاشتن و رفتار برابر
در یک جفت، شما باید حق احترام و برابری با شخص دیگر در رابطه را داشته باشید. برای مثال، باید بتوانید با هم تصمیم بگیرید، به خصوص اگر این انتخاب ها بر هر دوی شما تأثیر بگذارد.

هر دو دیدگاه باید بخشی از روند بحث و تصمیم گیری باشند. اگر کسی با شما مانند خود رفتار نمی کند، ممکن است برای شما مناسب نباشد.

8. حق امتناع از تماس فیزیکی با کسی، در هر زمان و به هر دلیل
در حالی که به نظر می رسد یک همسر آینده به اندازه کافی مسئول است که اعتماد کند که ممکن است نخواهید همیشه شما را لمس کنید، ممکن است اینطور نباشد. ممکن است لازم باشد یک قانون در مورد لمس فیزیکی در حقوق اولیه خود قرار دهید.

البته، این بدان معنا نیست که شما جذب شریک زندگی خود نمی شوید. این به سادگی به این معنی است که ممکن است در روزهای خاصی یا زمانی که مشغول انجام کار دیگری هستید، نخواهید لمس شوید. مطمئن شوید که برای توضیح این موضوع برای همسرتان وقت بگذارید، تا آنها دقیقا بدانند که شما از آنها چه انتظاری دارید.

9. حق خرما
ممکن است ضروری باشد که به قرار ملاقات بروید یا زمان خاصی را با شریک زندگی خود بگذرانید. اگر اینطور است، می‌خواهید حق تاریخ‌ها را در فهرست خود قرار دهید.

این بدان معنا نیست که انتظار دارید هر شب شما را به رستوران های گران قیمت ببرند، بلکه به این معنی است که می خواهید بفهمند چگونه با شما قرار بگذارند، هر چه که این برای هر دو شما معنی دارد. با هم می توانید با شرایط خاص موافقت کنید.

10. حق درست و نادرست بودن
گاهی اوقات، ممکن است به اشتباه بیفتید و کار اشتباهی انجام دهید یا بگویید. با این حال، شما نیز به موقع حرف درست را انجام می دهید یا می گویید. در هر صورت خوب است، به خصوص اگر در رابطه ای هستید که قوانین از قبل تعیین شده است.

اشکالی ندارد که گاهی اوقات به هم ریخته باشید و هر دوی شما باید ببخشید و گاهی فراموش کنید. این می تواند یک مکمل ضروری به لیست حقوق اساسی در یک رابطه باشد.

منشور حقوق روابط خود را بسازید
اگر نمی‌دانید هنگام تهیه منشور حقوق رابطه برای اهداف خود از کجا شروع کنید، ممکن است بخواهید از حقوق ذکر شده در بالا استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید به صورت آنلاین تحقیق کنید تا ببینید زوج های دیگر از چه چیزی برای روابط خود استفاده می کنند.

رویکرد دیگری که باید اتخاذ کرد این است که در مورد هر دو طرف جداگانه فکر کنید. به عنوان مثال، می توانید ابتدا حقوق دوست دختر را در لیست رابطه در نظر بگیرید و سپس به قوانین مربوط به دوست پسر فکر کنید.

سپس، به عنوان دوتایی، می توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی منطقی است و نسخه ای از حقوق رابطه خود را تهیه کنید که هم بتوانید از آن پیروی کنید و هم به آن افتخار کنید.

اگر در حال حاضر در یک رابطه نیستید، ممکن است بخواهید فهرستی از حقوق اولیه در یک رابطه بنویسید که دوست دارید دفعه بعد که در یک زوج هستید دنبال شود.

نتیجه
وقتی نوبت به ارزیابی حقوق اولیه در یک رابطه می‌رسد، این شما هستید که تصمیم می‌گیرید از یک شراکت چه انتظاری دارید. اگر قبلاً در یک زوج هستید، می توانید با هم تعیین کنید که از رابطه خود چه انتظاری دارید.

این اساساً قوانینی است که در طول جفت شدن خود از آنها پیروی خواهید کرد. این طراحی شده است تا از هر دوی شما در برابر صدمه دیدن و بی احترامی محافظت کند.

ممکن است بخواهید از قوانینی که در بالا پیشنهاد شده است استفاده کنید یا خودتان به دیگران برسید. به جنبه هایی که برای شما مهم هستند فکر کنید و قوانینی در مورد آنها بنویسید.

به همسرتان اجازه دهید همین کار را انجام دهد. شما می توانید حقوق اولیه خود را در لیست روابط با هم قرار دهید. این ممکن است منبع پیوند بین شما باشد و به شما کمک کند در مورد یکدیگر بیشتر بدانید.

 

منبع : marriage

+ نوشته شده در  پنجشنبه 14 بهمن 1400ساعت 22:06  توسط یاسین  بازدید 280

معرفی انواع دستگاه بسته بندی

 بسته بندی یکی از مراحل مهم تولید و عرضه محصول می‌باشد. می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین فاکتورهای فروش بیشتر محصول همین بسته‌بندی‌های درست و زیبا است. به همین دلیل هم تولیدکنندگان باید تلاش کنند به بهترین دستگاه‌های بسته‌بندی را برای شرکت تولیدی خود خریداری کنند. قیمت دستگاه بسته بندی بسیار متفاوت است، چرا که انواع مختلفی از این نوع دستگاه‌ها موجود می‌باشد.

قیمت دستگاه ها و ماشین آلات بسته بندی

در صنایع بسته بندی هنر و علم آماده کردن محصول برای قابل انتقال شدن به انبار و رسیدن به دست مشتری را بسته‌بندی می‌گویند. بسته بندی یک نوع علم و ترکیبی از تکنولوژی و هنر است که هدف آن محافظت از محصول در برابر خرابی و خطرات احتمالی است. این فرآیند بسیار حساس می‌باشد، به همین دلیل هم باید توسط دستگاه‌های بسته‌بندی انجام شود.
قیمت دستگاه بسته بندی بسیار متغیر است چرا که عوامل مختلفی در تایین قیمت آن موثر می‌باشد.

عوامل موثر در قیمت دستگاه بسته بندی:

  • کیفیت دستگاه
  • نحوه عملکرد
  • تکنولوژی به کار برده شده در آن
  • کاربردهای مختلف دستگاه
  • انعطاف‌پذیری دستگاه

و...

در هنگام خرید یک دستگاه بسته‌بندی شما می‌توانید از روی این فاکتورها کم یا زیاد بودن قیمت آن را حدس بزنید. از آن جایی که قیمت دستگاه‌های بسته بندی بسیار متغییر می‌باشد بهترین کار مقایسه دستگاه‌های مختلف است. شما می‌توانید برای اینکه خرید مناسبی داشته باشد، چند نوع دستگاه با یک کاربرد را مقاسه کنید هم از نظر امکانات و هم نظر قیمت دستگاه بسته بندی. نوع دستگاه نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت آن دارد.

انواع دستگاه ها و ماشین آلات بسته بندی:

1- دستگاه مخصوص تمیزکاری ۲- بارکدزنی ۳- دستگاه‌های کانوایر و نقاله‌ها ۴- دستگاه پرکن‌ ۷- دستگاه‌های سیل ۸- لیبل زن ۹- رپینگ ۱۰- دستگاه‌های جعبه باز کن ۱۱- دستگاه تسمه کش

 

داشتن اطلاعات جامع در مورد دستگاه بسته بندی از الزاماتی است که باید قبل از خرید آن‌ها را بدست آورید. ویترین نت این امکان را برای شما فراهم کرده است که صدها دستگاه را مشاهده و اطلاعات آن را نیز ببینید. دستگاه‌ها را انتخاب کرده و با هم از دیدگاه‌های مختلف مقایسه کنید.

همچنین شما می‌توانید به صورت مستقیم با تامین کنندگان آشنا شده و با شرکت‌های مختلف در ارتباط باشید. هدف از فراهم آوردن تمامی این امکانات این است که شما بتوانید بهترین دستگاه را با کمترین قیمت خریداری کنید. همین حالا محصولات موجود در سایت را مشاهده کنید تا اطلاعات جامعی در مورد دستگاه‌های بسته بندی بدست آورید. توجه داشته باشید که قیمت دستگاه بسته بندی فقط یکی از فاکتورهای خرید می‌باشد، شما باید دیگر فاکتورها را نیز در نظر بگیرید.

دستگاه پرکن مایعات:

ماشین آلات پرکن در کنار بالا بردن میزان بهره وری، در افزایش دقت بسته بندی نیز بسیار موثر خواهند بود. جهت ریختن مایعات در ظروف و بطری ها نیاز بوده از روشی استفاده شود که در کنار برخورداری از دقت و سرعت بالا راحت و ساده نیز باشد. لذا استفاده از دستگاه پرکن مایعات در این زمینه بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. گرانروی در هر یک از مایعات احتمال داشته با دیگری متفاوت باشد. به عنوان نمونه طبیعی است یک لیوان آب و یک ظرف مربا به یک شکل جاری نخواهند شد. از این رو نیاز بوده که بسته به نوع مایعات مکانیزم تزریق متفاوتی نیز انتخاب گردد. 

پرکن مایعات رقیق / پرکن مایعات غلیظ

 رفتار مایعات رقیق از جمله شربت ها، نوشیدنی های میوه ای و نوشابه، عرقیات نیز شبیه به آب می باشد. حال آن که مایعاتی مانند عسل که ویسکوزیته و گرانروی آن ها بالا بوده مایعات غلیظ به شمار می آیند. مکانیزم پرشدن در دستگاه پرکن مایعات تزریق مایعات با هر نوع گرانروی که داشته توسط مکانیزم هایی نظیر مکانیزم پرکن پمپی، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی صورت می گیرد. در واقع بسته به نوع مایعات بایستی از روشی مناسب استفاده شود.

دستگاه شیرینگ پک

این روش بسته بندی شیرینگ پک به دلیل ارزان ، سریع و باکیفیت بودن و همچنین حمل ونقل امن تر بسیار مورد توجه و اقبال قرار گرفت.عملیات شرینک پک در صنعت توسط تونل حرارتی که در آن جریان هوای گرم جاری است صورت می پذیرد با توجه به نوع فیلم و ماهیت فیلم شیرینگ ، در اثر برخورد جریان هوای گرم به فیلم دور محصول ، فیلم شرینک دچار کشش شده و محصول را بصورت کاملا فشرده و بدون لق خوردن دربر میگیرد و باعث حفاظت محصول می گردد.

تونل دستگاه شیرینگ عملیات اصلی شیرینگ را انجام میدهد و از مهمترین قسمت های دستگاه میباشد تونل حرارتی به وسیله برق و یا گاز و یا هر دو (دوگانه سوز) گرم میشود و دمای آن به 180 تا 200 درجه سانتیگراد میرسد . 4 مورد مهم در مورد تونل حرارتی که باید در هنگام خرید دستگاه شیرینگ به آن توجه نمایید:

- نوع گرمایش برای تونل های بیشتر از عرض 60 سانتیمتر حتما گازی باشد . بدلیل مصرف برق زیاد چنین دستگاه هایی هوشمندانه تر است از دستگاه های شیرینگ گاز سوز استفاده شود .

- دستگاه شیرینگ دوگانه سوز باشد (برق و گاز) بدلیل افت فشار گاز در زمستان ها حتما سیستم جایگزین گاز داشته باشد.

- المنت های برقی تونل شیرینگ قابلیت تعویض از بیرون تونل را داشته باشد.تا در هنگام کارکرد دستگاه بتوان المنت ها ی دستگاه شیرینگ را در حالتی که دستگاه روشن است تعویض نمود اگر این قابلیت در دستگاه وجود نداشته باشد در هنگام تعویض میبایست دستگاه ر خاموش کرد و منتظر سرد شدن آن باشیم که شاید برای بسیاری از خطوط تولید بسیار هزینه بر باشد.

- کوره گاز سوز 2 جداره باشد و حتما از جنس استیل نسوز 309 آفریقای جنوبی باشد. در غیر اینصورت شاید کوره تونل شیرینگ گازی بیشتر از 6 ماه کار نکند و هزینه های اضافی زیادی برای شما ایجاد نماید.

- در ساخت دستگاه از المنت هایی استفاده شود که در بازار موجود باشد و شرکت سازنده دستگاه شیرینگ بصورت تخصصی آن را نساخته باشد تا در هنگام خرید لوازم یدکی دچار اجبار جهت تامین توسط یک تامین کننده نشوید.

- فن های تونل شیرینگ حتما از نوع حلزونی و معکوس طراحی شده باشند تا یکنواختی حرارت در تونل اتفاق افتد و محصول شیرینگ شده یکنواخت و شکیل بسته بندی شود

- استفاده از مشعل های استاندارد گاز سوز با مصرف حداقلی مانند مشعل های ایران رادیاتور و یا مشعل های اروپایی

دستگاه استرچ پالت

 

دستگاه استرچ پالت یا دستگاه پالت پیچ که کمتر از 2 دهه از طول عمر آن نمیگذرد نوعی از دستگاه بسته بندی است که توسط نایلون استرچ یا همان پلاستیک استرچ که قابلیت کشسانی بالایی دارد توسط دستگاه استرچ پالت به دور پالت پیچیده میشود.و یکی از مقرون به صرفه ترین روش بسته بندی پالت به حساب می آید.

در این روش استفاده از تونل حرارتی معنایی ندارد و وجه قابل تمایز آن با دستگاه شرینک پک نیز همین مورد میباشد و به دلیل عدم نیاز به ایجاد حرارت بسیار مقرون به صرفه تر و همچنین از نظر مبلغ خود دستگاه نیز مناسبتر میباشد.

در مقابل ازنظر شفافیت بسته بندی از کیفیت پایینتری نسبت به شرینک حرارتی برخوردار است ؛با توجه به اشکال مختلف محصولات و استقبال رو به ازدیاد واحدهای تولیدی از این روش سازندگان و طراحان ماشین ساز برآن شدند که کلیه اشکال محصول مانند لوله ، سیم وکابل،کوییل و..را با روش بسته بندی استرچ نمایند و بدین ترتیب دستگاه استرچ حلقوی (مخصوص محصولات حلقه ای و کویل شکل) و دستگاه استرچ افقی مخصوص محصولات با طول زیاد(لوله، دیوارکوب ، ساندویچ پنل و...) ابداع و طراحی گردید

دستگاه میکسر پودر

میکسر پودر یکی از ماشین آلات صنعتی‌ست که برای مخلوط کردن یکنواخت مواد پودری به کار می‌رود. صنایع مختلف برای تولید محصولاتی با کیفیت، نیاز به یکنواختی در عناصر و مواد گوناگون دارند و باید بتوانند با دقت بالا، مواد اولیه خود را به نسبت‌هایی که در فرمولشان تعریف شده است، با یکدیگر ترکیب کنند. اگر دو یا چند نوع از مواد اولیه‌ای که برای تولید یک محصول بکار می‌روند، از جنس پودر باشند، دستگاه میکسر پودر، گزینه اصلی برای ترکیب یکنواخت مواد پودری می‌باشد.

کلام آخر

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع دستگاه بسته بندی و قیمت دستگاه های بسته بندی به سایت پاشا صنعت البرز مراجعه نمایید:

https://ps-alborz.ir/

آدرس: البرز – کرج – کمالشهر – خیابان ظفر 3 – بلوار شورا – سمت راست کوچه ولیعصر 20 – پلاک 1

تلفن کارگاه: 02634807634

موبایل: 09361554113

موبایل: 09125689025

ایمیل: [email protected]

+ نوشته شده در  شنبه 5 تير 1400ساعت 2:10  توسط یاسین  بازدید 292

آداب معاشرت چیست؟ ارتباطات حرفه ای با پربسا آسا

آداب معاشرت چیست؟

آداب معاشرت از سه رکن تشکیل می شود که در زیر نام می بریم:

اصل اول احترام است یعنی در همه حال و در هر شرایطی ما باید احترام خودمان و دیگران را نگه داریم. چه با رفتار های مستقیم و چه مستقیم. چه با کلام ، چه با حرکات بدن و چه با رفتار مان.

اصل دوم صداقت است که منظور از صادق بودن این است که در رفتار و گفتارمان صادق باشیم و شخصیتی واقعی داشته باشیم.

و اصل سوم ملاحظه است که یکی از مهم ترین اصل هاست چرا که در ارتباط با دیگران خیلی معنا پیدا می کند.

ملاحظه کردن یعنی اینکه ما در ارتباط با سایر افراد ملاحظه ی آن ها را بکنیم تا فشاری بر آن ها نباشیم و آرامششان را برهم نزنیم یا حقشان را ضایع نکنیم.

وقتی شخصی از ارتباط با ما احساس ناراحتی می کند به احتمال زیاد یعنی ما نتوانسته ایم این اصل را رعایت کنیم. مگر اینکه شخص مقابل توقعات بی جا و غیر انسانی داشته باشد.

بنابراین با توجه به این تعریف ها در نهایت ما وقتی از آداب معاشرت حرف می زنیم یعنی شخصی که باکلاس است و در عین حال می تواند بدون اینکه دیگران را تحت فشار بگذارد با آن ها ارتباط برقرار کند و هیچ کسی از اینکه در کنار اوست احساس معذب بودن نمی کند.

 

 آداب معاشرت شامل چه مکان ها و شرایطی می شود؟

اداب معاشرت یا همان اتیکت را در بخش های مختلف زندگی می تواند دید که در اینجا نام می بریم.

1.     آداب معاشرت در زندگی روزمره:

آداب معاشرت در زندگی روزمره

در طول شبانه روز ما با افراد مختلفی سروکار داریم از جمله خانواده ، دوستان ، اقوام ، آشنایان ، همکاران و عموم مردم جامه که برای ارتباط داشتن با این افراد یا دقایقی در کنارشان بودن بهتر است آدابی را بلد باشیم که حق هر دوی ما به درستی ادا شود.

مثلا یکی از این آداب معاشرت روزمره ، نحوه ی غذا خوردن و آداب مربوط به آن است که مثلا ما بهتر است که جوری غذا را میل کنیم که سروصدایی ایجاد نکنیم چون از ایجاد سروصدای غذا خوردن ما دیگران آزرده می شوند و آرامش آن ها را بهم می زنیم.

یا اینکه وقتی می خواهیم از مترو برای نقل مکان استفاده کنیم هنگام ورود بهتر است اول بایستیم و منتظر بمانیم تا افرادی که درون مترو هستند پیاده شوند و بعد ما سوار شویم چون تقریبا همیشه افرادی که از دربی  خارج می شوند به افرادی که وارد می شوند اولویت دارند.و با رعایت این آداب معاشرت ، زندگی منظم تر و آرام تری خواهیم داشت.

جهت مطالعه بیشتر در خصوص موضوع آداب معاشرت، به سایت زیر مراجعه نمایید:

https://adabemoasherat.ir/آداب-معاشرت-چیست؟/

2.     آداب معاشرت در کسب و کار:

آداب معاشرت در کسب و کار

در محل کار هم ما با افرادی سروکار داریم از جمله همکاران و ارباب رجوع یا مشتری که باز این مهم می شود که آداب مخصوص به آن محیط را رعایت کنیم.

یعنی مثلا رفتار ما به گونه ای باشد که همکارمان بخاطر رفتار ما به زحمت نیفتد یا حقش ضایع نشود.

یا ارباب رجوع را تحت فشار قرار ندهیم و او را آزرده نکنیم.

مثلا یکی از کوچک ترین مواردی که بهتر است رعایت شود این است که یک کارمند برای تماس های تلفنی که حتی مربوط به کارش است نباید صدا را در حالت بلندگو قرار دهد که دیگران هم صدای بوق تلفن ، زنگ خوردن یا مکالمات را بشنوند . فکر نمی کنم این صدا ها برای کسی خوشایند باشد حتی ارباب رجوع که او هم حق دارد آرامش و احترامش حفظ شود.

3.     آداب معاشرت در خانواده:

آداب معاشرت در خانواده

اداب معاشرت در خانواده شامل موارد مختلفی از جمله ازدواج، طلاق ، خانه و زندگی و... می شود.

در خانواده بسیار اهمیت دارد که ما با سایر افراد خانواده چطور تعامل می کنیم.

مثلا اگر پدری می خواهد خانواده اش را سورپرایز کند و در خانه برای یک موضوع خاص جشنی برپا کند بهتر از از قبل به این فکر باشد که حتی شده غیر مستقیم از فرزندانش و همسرش بپرسد تا ببیند آن ها برنامه ای نداشته باشند که برنامه شان خراب شود.

مثلا ممکن است یکی از فرزندان همان روز یا فردایش امتحان داشته باشد، یا همسرش آمادگی روحی نداشته باشد ( مثلا در دوره ی قاعدگی به سر ببرد و از نظر روحی و بدنی آمادگی حضور در جشن را نداشته باشد).

یا برای ازدواج کردن هم ما نیاز داریم اطلاعات کافی در مورد آداب و شرایط ازدواج داشته باشیم تا خدایی نکرده در ارتباط با شخص مقابل ( همسر ) یا خانواده ی او دچار تعارض های خیلی بزرگ نشویم.

البته تعارض در هر ارتباطی وجود دارد اما اینکه جلوی خیلی از تعارضات را بگیریم یا بلد باشیم در هر تعارضی هرچند کوچک چطور رفتار کنیم تا مدیریتش کنیم خیلی اهمیت دارد.

مثلا آداب و رسوم ها همانطور که می تواند در برخی موارد زیبا و کمک کننده باشد در برخی از موارد هم اصلا ارزشی ندارند و بهتر است به کلی حذف شوند که یکی از بی ارزش ترین رسم ورسوم این است که مثلا تعدادی از اقوام و آشنایان برای دیدن جهیزیه ی عروس در منزل او جمع می شوند و وارد حریم خصوصی زندگی آن زوج تازه ازدواج کرده می شوند.

با رعایت این دسته از آداب می توان زندگی بهتری داشت .

 

وبسایت آموزشی آداب معاشرت پریسا آسا، در موضوعات مختلف آداب معاشرت مقالات جامع و کاملی را تدوین کرده است و هچنین دوره های آموزشی متنوعی جهت آموزش ارتباطات و آداب معاشرت ارائه کرده است. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آداب معاشرت به وبسایت جامع آموزش آداب معاشرت مراجعه نمایید:

وبسایت جامع آموزش آداب معاشرت؛ پریسا آسا (https://adabemoasherat.ir/)

[email protected]

تلفن تماس : 09307139389

آدرس : تهران فلکه اول صادقیه برج گلدیس شماره 346

+ نوشته شده در  جمعه 7 خرداد 1400ساعت 17:12  توسط یاسین  بازدید 317

7 مورد از ملزومات بسته بندی که به طور عمده خریداری می‌شوند

ملزومات و تجهیزات بسته بندی به نوعی یکی از بخش‌های اصلی صنایع بسته بندی است. این ملزومات مواد اولیه سیستم های بسته بندی مختلف هستند که تهیه و نگهداری آن ها یکی از مهم ترین بخش های نگهداری خط تولید و بسته بندی محصولات مختلف است. شما باید در کنار انواع دستگاه بسته بندی این ملزومات و تجهیزات را همواره در اختیار داشته باشید تا بتوانید محصولات خود را با کیفیت و شکیل بسته بندی کنید. در ادامه در خصوص انواع ملزومات و تجهیزات بسته بندی بیشتر توضیح داده و شما را برای خرید عمده و آنلاین انواع ملزومات و تجهیزات بسته بندی راهنمایی خواهیم کرد.

حتما ببینید: لیست قیمت تجهیزات و تجهیزات بسته بندی

شما خریداران عزیز می‌توانید تمام موارد بالا را از ویترین نت به طور عمده و آنلاین خریداری کنید و یا در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان فروش ویترین نت تماس بگیرید : 02191001170

معرفی و کاربرد انواع ملزومات و تجهیزات بسته بندی

1- تسمه بسته بندی

تسمه های بسته بندی برای محکم کردن کارتن‌ها و بسته بندی‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه تسمه کش با استفاده از تسمه های فلزی و یا تسمه‌های پلاستیکی کارتن های بسته بندی را محکم می کنند تا برای جابجایی و حمل و نقل استحکام بیشتری داشته باشند. این تسمه‌ها معمولا به صروت رول و عمده در بازار موجود هستند و هر رول 10 تا 11 کیلوگرم وزن دارد، هر تسمه نیز 115 متر است. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود انواع تسمه را تهیه نمایید. برای خرید عمده و آنلاین تسمه‌های بسته بندی میتوانید به سایت ویترین نت مراجعه و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و یا می‌توانید :

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره انواع ملزومات و تجهیزات بسته بندی و خرید عمده آنها، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :   02191001170

برای خرید عمده و آنلاین تسمه‌های بسته بندی میتوانید به سایت ویترین نت مراجعه و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید

2- سلفون استرچ

نایلون های سلفون یا سلفون استرچ یکی از مهمترین ملزومات و تجهیزات بسته بندی به شمار می‌روند. این نایلون ها هنگام استفاده از دستگاه سلفون کش و در بسته بندی انواع محصولات مورد استفاده قرار می گیرند و حتی برخی از کارتن ها توسط سلفون استرچ نیز دوباره بسته بندی می شوند تا صدمه ای به آن‌ها وارد نشود. در این شرایط نایلون های سلفون استرچ دارای مدل های مختلف با ضخامت های متفاوت هستند و می توانید آن ها را به شکل رولی و یا وزنی تهیه نمایید. حداکثر وزن هر رول سلفون استرچ 23 کیلوگرم است.

در این شرایط نایلون های سلفون استرچ دارای مدل های مختلف با ضخامت های متفاوت هستند و می توانید آن ها را به شکل رولی و یا وزنی تهیه نمایید.

3- نایلون شیرینگ

نایلون های شیرینگ ضخیم تر از نایلون های سلفون استرچ هستند که پیش از این به تفاوت سلفون با نایلون و نایلکس پرداخته‌ایم. نایلون شیرینگ با استفاده از دستگاه شیرینگ و حرارت بر روی محصولات مختلف می‌چسبند و بسته بندی محکمی ارائه می‌دهند. یکی از بهترین مثال ها برای بسته بندی شیرینگ بسته بندی های آب معدنی و نوشابه ها هستند که با استفاده از نایلون شیرینگ در یک پک، کنار یکدیگر قرار می گیرند. این نایلون ها نیز انواع مختلفی دارند و به طور عمده به فروش می‌رسند. ضخامت میکرون و عرض نایلون های شیرینگ می‌تواند متفاوت باشد.

یکی از بهترین مثال ها برای بسته بندی شیرینگ بسته بندی های آب معدنی و نوشابه ها هستند که با استفاده از نایلون شیرینگ در یک پک، کنار یکدیگر قرار می گیرند

4- فیلم پلی اتیلن

از نوار یا فیلم‌های پلی اتیلن پلاستیکی نیز برای بسته بندی محصولات حساس استفاده می شود. مانند انواع دستمال کاغذی، پوشک و ... ضخامت فیلم پلی اتیلن از نایلون شیرینگ بیشتر است.

از این نوار ها پلاستیکی نیز برای بسته بندی محصولات حساس استفاده می شود. مانند انواع دستمال کاغذی، پوشک و ...

5- کارتریج جت پرینتر

جت پرینترها قابلیت چاپ انواع کلمات و نوشته ها را بر روی بسته بندی های مختلف دارند. این دستگاه ها دارای مدل های مختلفی هستند و معمولا از جوهر مخصوصی برای چاپ استفاده می کنند. این جوهر ها در کارتریج های مختلفی قرار دارند و معمولا صاحبان صنایع چند مدل کارتریج تهیه می کنند تا در موارد نیاز از آن ها استفاده نمایند. هر کارتریج قابلت چاپ 150 هزار تاریخ را دارد و در دو نگ سفید و مشکی موجود است که رنگ مشکی آن کاربرد بیشتری دارد. البته برخی مدل های کارتیج توانایی شارژ مجدد با استفاده از پر کردن جوهر را دارند. خرید کارتریج جت پرینتر به راحتی و آنلاین توسط سایت ویترین نت امکان پذیر است.

خرید کارتریج جت پرینتر به راحتی و آنلاین توسط سایت ویترین نت امکان پذیر است.

6- ریبون دستگاه تاریخ زن

دستگاه تاریخ زن برای چاپ اطلاعات بر روی بسته بندی محصول از نوارهایی استفاده می‌کند که ریبون نامیده می شوند. ریبون‌ دستگاه تاریخ زن نیز از جوهرهای مخصوصی برای چاپ استفاده می‌کنند و در مدل های مختلف قابل پر کردن و یا تعویض هستند. هر ریبون 120 متر است که قابیلت چاپ 4000 تاریخ را دارد.

 این ریبون ها نیز از جوهرهای مخصوصی برای چاپ استفاده می‌کنند و در مدل های مختلف قابل پر کردن و یا تعویض هستند.

7- دوک نخ دستگاه دوخت گونی

دستگاه های دوخت گونی صنعتی و دستی باید از دوک های نخ برای دوختن گونی استفاده نمایند. قطعا نگهداری از تعداد زیادی دوک باید در دستور کار صنایع باشد تا در انجام بسته بندی ها با دستگاه گونی دوز وقفه‌ای رخ ندهد. 

اهمیت خرید عمده ملزومات و تجهیزات بسته بندی

ثابت نگه داشتن میزان تولید و بسته بندی : معمولا صنایع مختلف سفارش های زیادی می‌گیرند و تولید بالایی دارند. دستگاه های صنعتی نیز برای اینکه از خراب شدن دور باشند باید به شکل دائمی و پیاپی به کار ادامه دهند. در این شرایط نباید برای تولید و بسته بندی محصول وقفه ای ایجاد شود. یکی از عواملی که می تواند موجب وقفه در بسته بندی شود نبود ملزومات و تجهیزات بسته بندی است. باید تمامی صنایع به شکلی عمل کنند که تمامی این ملزومات را به میزان بیشتر از نیاز خود داشته باشند تا بتوانند به تولید خود ادامه دهند. به همین دلیل بهتر است که ملزومات و تجهیزات بسته بندی را به طور عمده خریداری کنید.

ذخیره کردن برای شرایط سخت : معمولا آینده صنایع و سیستم های اقتصادی قابل پیشبینی نیست و ثبات خاصی در این خصوص وجود ندارد. به همین دلیل بیشتر صنایع باید مواد اولیه و همچنین ملزومات و تجهیزات بسته بندی را بیش از نیاز خود تهیه نمایند تا در صورت افزایش قیمت و یا نایاب شدن این محصولات بتوانند همچنان تولیدات خود را همانند گذشته ادامه دهند و دچار مشکلات کیفیتی و عدم ثبات نشوند.

شما خریداران عزیز می‌توانید تمام موارد بالا را از ویترین نت به طور عمده و آنلاین خریداری کنید و یا در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان فروش ویترین نت تماس بگیرید : 02191001170

+ نوشته شده در  سه شنبه 17 فروردين 1400ساعت 18:36  توسط یاسین  بازدید 380

دستگاه پرکن حجمی و پودری

دستگاه‌های پرکن پودری و دستگاه بسته بندی حجمی، از پرکاربردترین دستگاه‌های بسته بندی هستند که برای پر کردن فله ای مواد پودری به صورت حجمی بکار می روند و انواع بسیاری از ظروف با حجم های متفاوت را با مواد مورد نظر پر می کنند. این ماشین آلات پرکن بسته به نیازهای کاربر، در انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ارائه می گردند.
ابتدا مواد پودری اندازه گیری شده و سپس در ظروف مناسب پر می شوند، سپس ظروف پر شده توسط نوارهای نقاله، جهت بسته بندی انتقال داده می شوند.
در پرکننده های حجمی و پودری، مکانیسم پر کردن یک محصول همراه با اندازه گیری آن انجام می شود و برای پرکردن دقیق محصولات در هر دو سرعت کم و متوسط مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه پرکن پودری

دستگاه پرکن حجمی و پودری، در انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، سیستم هایی هستند که برای پر کردن فله ای مواد پودری بکار می روند

کاربرد دستگاه پرکن حجمی و پودری 

همان طور که در مقاله همه چیز درباره بسته بندی پودری شاره کردیم، دستگاه پر کن مواد پودری برای پر کردن اتوماتیک انواع مواد پودری شکل مثل آرد، قهوه پودرشده، پودر کاکائو، انواع ادویه، آرد در صنایع غذایی و همچنین انواع پودرهای شیمیایی و پودر لباسشویی، و یا انواع داروهای پودری شکل در ظرف های مخصوص به صورت حجمی کاربرد دارد و سپس در قوطی ها و ظرف های مناسب، بسته بندی می شوند.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره انواع دستگاه پرکن و خرید آنها، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :   02191001170

 

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه بسته بندی حجمی

انواع دستگاه پرکن حجمی و پودری

دستگاه پرکن حجمی و پودری، در انواع مختلفی وجود دارد که عبارتند از:
 

دستگاه قوطی پر کن ادویه جات و مواد پودری

 سیستم کار دستگاه قوطی پر کن به این ترتیب است که ابتدا مواد پودری را داخل مخزن دستگاه بالابر می ریزند و سپس توسط بالابر این مواد پودری به سمت مخزنی که برای پر کردن قوطی ها است، روانه می شوند. پس از آن مواد پودری با وزن از پیش تعیین شده به داخل قوطی ها ریخته می‌شوند. پس از پرشدن، قوطی ها روی نوار نقاله هدایت می شوند تا توسط دستگاه مربوطه، بسته بندی شده و فرآیند کار، کامل شود.

 

مشخصات دستگاه قوطی پر کن

وزن دستگاه قوطی پر کن 1100 کیلوگرم بوده و برق مورد نیاز آن سه فاز است. در صورت درخواست مشتری می توان دستگاه را به تک فاز تغییر داد. وزن قوطی پرشده از 20 گرم تا 2 کیلو گرم می باشد. سرعت بسته بندی از 3 تا 6 بسته در دقیقه بسته به وزن قوطی و نوع ماده، متفاوت است. ابعاد قوطی با عرض از 50 تا 245 میلی متر و طول 50 تا 400 میلی متر، متغیر است.
 

دستگاه پرکن پودر لباسشویی

انواع دستگاه پرکن پودر در مدل های مختلف نیمه اتوماتیک و اتوماتیک وجود دارد که به صورت وزنی و زمانی ساخته می شوند.

انواع مواد پودری مانند انواع پودرهای شوینده، انواع ادویه، مواد خوراکی پودری مثل آرد، وانیل، مواد پودری آرایشی، مواد گرانولی را در داخل ظروف مختلف از جنس شیشه ای، پلاستیکی و از جنس مواد پت را می توان توسط این دستگاه پر نمود. وزن مواد پرشده داخل ظروف از 20 گرم تا 2 کیلوگرم می باشد.
 

دستگاه کیسه پرکن پودری

دستگاه کیسه پر كن پودری زیرمجموعه دستگاه پرکن حجمی و پودری بوده و در انواع دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک و دستگاه کیسه پرکن نیمه اتوماتیک وجود دارند که در پر کردن انواع مواد پودری شکل، کاربرد دارد. این مواد پودری می تواند شامل موادی از قبیل آرد ، سیمان ،انواع کودهای شیمیایی گرانولی و پودری باشد.

 

انواع دستگاه کیسه پرکن پودری

در صنایع بسته بندی انواع دستگاه کیسه پرکن پودری برحسب نوع ماده پودری در انواع زیر وجود دارد:

  • دستگاه کیسه پرکن سیمان
  • دستگاه کیسه پرکن آرد

 

مشخصات دستگاه کیسه پر كن پودری

دستگاه‌های کیسه پر كن پودری دارای سیستم کنترل PLC با نمایشگر لمسی جهت کنترل کلیه کارهای دستگاه بوده، هم چنین سیستم های جانبی مثل دستگاه کیسه پرکن توزین دار، عیب یاب اتوماتیک ، سیستم ثبت اطلاعات روزانه و ماهانه می باشد و هم چنین جهت هدایت کیسه ها به سمت دستگاه های مختلف، و سیستم های دوخت و سر دوزی از نوار نقاله استفاده می شود.
عملکرد دستگاه توسط سیستم های  Electro-Mechanical انجام می گیرد. وزن دستگاه کیسه پرکن پودری حدود 900 کیلوگرم است. برق مورد نیاز آن سه فاز است. سرعت بسته بندی دستگاه از 120 تا 240 کیسه در ساعت، و کیسه هایی با وزن های متفاوت 5 تا 50 کیلو گرمی می باشد.

کاربرد دستگاه پرکن حجمی و پودری در راه اندازی کسب و کار خانگی

برای شروع یک کسب و کار خانگی، نیاز به تجهیزات مناسب و یادگیری مهارت ها و توانایی مورد نیاز برای راه اندازی یک کارآفرینی سودآور وجود دارد.

دستگاه بسته بندی ادویه جات، از انواع دستگاه پرکن حجمی و پودری بوده و دارای قیمت بسیار مناسب برای راه اندازی کارهای خانگی است. آشنایی کامل با دستگاه ها و خطوط تولید و نحوه کارکرد ماشین آلات خط تولید ادویه و بسته بندی مواد پودری جهت راه اندازی کسب و کار خانگی بسیار مناسب است که از انواع طرح های زود بازده به شمار می آِید.اگر قصد خرید دستگاه پرکن پودری را دارید، می‌توانید با مطالعه راهنمای خرید و نحوه نگهداری دستگاه پرکن پودری اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.
درباره عملکرد دستگاه بسته بندی حجمی و تفاوت های دستگاه پرکن توزینی و بسته بندی حجمی در مقالات آینده به طور تخصصی توضیح خواهیم داد.

خرید دستگاه پرکن حجمی و پودری

ویترین نت یک پلتفرم خرید و فروش آنلاین دستگاه‌های صنعتی و همچنین یک عمده فروشی آنلاین است. ویترین نت به خریداران این امکان را می‌دهد که پس از بررسی کامل مشخصات فنی و توضیحات مربوط به محصولات، با کارشناسان فروش ویترین نت تماس بگیرند ( 02191001170 ) و مشاوره تخصصی و رایگان پیش از خرید دریافت کنند. برای خرید انواع دستگاه پرکن از جمله دستگاه پرکن پودری و دستگاه پرکن حجمی می‌توانید از طریق ویترین نت اقدام کنید. همچنین شما می‌توانید این ماشین آلات پرکن را به طور آنلاین نیز خریداری کنید.

منبع : ویترین نت

+ نوشته شده در  سه شنبه 17 فروردين 1400ساعت 18:36  توسط یاسین  بازدید 397

دستگاه پرکن آب معدنی و خط تولید آن

امروزه وجود انواع دستگاه پرکن آب معدنی با ظرفیت های مختلف به یک ضرورت انکار ناپذیر برای کارخانه هایی محسوب می شود که از این محصول در خط تولید آب معدنی بهره می گیرند. وجود ماشین آلات پرکن چند منظوره که در خط آب معدنی به کار گرفته می شود به تسریع و کارایی بیشتر خط آب معدنی یاری می رساند. در مورد کلیات خط تولید و راه اندازی کارخانه آب معدنی در مقاله ی (راه اندازی خط تولید آب معدنی و آب آشامیدنی) صحبت کردیم. 

انواع دستگاه پر کن آب آشامیدنی به دلیل نیاز جامعه به در اختیار داشتن آب سالم و گوارا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از همین رو اغلب تولیدکنندگان این محصولات در تلاش هستند تا بهترین دستگاه پرکن آب معدنی را در اختیار داشته باشند. دستگاه پرکن آب معدنی چند منظوره یکی از انواع ماشین آلات بسته بندی موجود بوده که تولید کنندگان از آن بهره می گیرند. این دستگاه قادر است تا ضمن شستشو و پر کردن بطری ها تا مراحل مهر و موم و بسته بندی محصول نهایی را نیز شامل شود.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه پرکن مایعات روتاری

وجود بطری های زیست محور یا pet در خط آب معدنی و پرکن لبنیات به کار گرفته می شوند

 

بطری pet و نقش آن در خط تولید و دستگاه پرکن آب معدنی

در صنایع غذایی وجود بطری‌های زیست محور یا pet  توانسته است، گام بلندی در جهت دستیابی به یک محصول منعطف و دارای بازدهی مناسب، بردارد. این بطری ها که در خط آب معدنی و پرکن لبنیات به کار گرفته می شوند، فاقد مواد لعابی مضر بوده و منطبق بر استانداردهای تولیدی است که با شرایط مختلفی که در انواع دستگاه پر کن آب معدنی و حتی دستگاه پرکن دوغ، پرکن لبنیات، دستگاه پرکن عسل و کرم ارده و یا دستگاه پرکن آبمیوه نیز سازگاری مناسبی دارد مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از این بطری ها توسط هر یک از ماشین آلات پر کن یا دستگاه پرکن آب معدنی قادر است تا شرایط بهداشتی، ظرفیت تولیدی و بهره وری اقتصادی را تا حدود زیادی بهبود بخشیده و منجر به حذف هزینه های اضافی شوند. ظروف مورد نظر از هر نظر برای شرایط بارگیری توسط دستگاه پر کن آب معدنی مناسب بوده و به منظور استفاده در خط آب معدنی مورد استفاده قرار می گیرد.
لازم به ذکر است که جنس بطری ها و نوع مقاومت آنان با توجه به نوع بارگیری توسط دستگاه پرکن آب معدنی، پرکن دوغ یا دستگاه پرکن آبمیوه در نظر گرفته می شود که برای انواع مایعات و یا آبمیوه های گازدار بطری های متفاوت دیگری مورد استفاده قرار می گیرد.

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌ پرکن آب معدنی و خرید آن، با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید :   02191001170

 

نحوه کار دستگاه پرکن آب معدنی

در صنایع بسته بندی در برخی موارد نیز دستگاه پرکن آب معدنی پس از بارگیری بطری ها آن را روی نوار نقاله به سمت خط کامل بسته بندی آب معدنی هدایت می کند. لزوم دستگاه پرکن آب معدنی چند منظوره در خط آب معدنی روند تولید را تسریع کرده و مانع اتلاف انرژی و هزینه های جانبی دیگر می شود.

عملیات بارگیری و فرایند تخلیه مایعات در خط تولید آب معدنی تا مرحله نهایی که پس از بسته بندی در خط کامل بسته بندی آب معدنی انجام می گیرد، با استفاده از ماشین آلات کاملا اتوماتیک می باشد.

قیمت دستگاه پرکن آب آشامیدنی با توجه به نوع کارکرد آن متفاوت بوده و مراحل نصب تا بهره برداری کامل از آن کاملا تحت نظارت و کنترل مهندسین فنی خط آب معدنی انجام می گیرد.

 

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه پرکن مایعات خطی

مدت زمان نصب انواع دستگاه پرکن آب معدنی

مدت زمان مورد نظر برای نصب و راه اندازی خط آب معدنی که انواع دستگاه پر کن با توجه به نوع استفاده آن در این خط تولید می تواند نصب گردد، معمولا بین 10 روز تا 25 روز می باشد. در مرحله نصب هر گونه اشکالات پیش آمده و نواقص موجود در سیستم های موجود و دستگاه پرکن آب معدنی یا دستگاه پرکن آبمیوه رفع می گردد.

شرکت های پشتیبانی و تولید خدمات خود را  تا زمان شروع به کار و راه اندازی خط آب معدنی و یا خط کامل بسته بندی آب معدنی بر اساس موارد زیر متعهد شده و به انجام می رسانند.

  • رفع نواقص سیستمی
  • آموزش استفاده از دستگاه پرکن آب معدنی و دستگاه هایی نظیر پرکن دوغ یا دستگاه پرکن آبمیوه
  • تضمین کیفیت
  • خدمات پس از فروش

 

آشنایی با خط تولید آب معدنی

اصولا برای تخلیه و بارگیری مایعات مختلف در بطری های مورد نظر لازم است تا از مواد اولیه مختلفی از قبیل پریفرم ها، برچسب ها یا سایر مواد بسته بندی  و بطری های مناسبی بهره گرفته شود که ضمن نگهداری طولانی مدت محصول بتواند قابلیت بازیافت و نیز سازگاری با طبیعت را داشته باشد. 

با در نظر گرفتن حجم تولید روزانه تعداد کارکنان مورد نیاز برای این عملیات و بهره گیری از دستگاه پرکن آب معدنی یا دستگاه پرکن آبمیوه می تواند متغیر باشد ولی اغلب بین 20 نفر یا بیشتر در خط آب معدنی و خط کامل بسته بندی آب معدنی به کار گرفته می شوند.

برای بهره گیری از خط تولید یا خط کامل بسته بندی آب معدنی کارآمد و پر بازده باید با ویژگی های بارز انواع دستگاه پرکن آبمیوه، پرکن دوغ یا دستگاه پرکن آب معدنی به طور کلی حتی در خط کامل بسته بندی آب معدنی هم می توانند به روند تولید و ارائه محصول با کیفیت منجر شوند آشنا شویم این ویژگی ها عبارتند از:

  • عدم استفاده از نیروی کار فیزیکی
  • بازدهی بالا
  • بهره گیری از دستگاه پرکن آب معدنی با درجات انتقال، کشش و دمیدن مناسب.
  • نظارت و کنترل دیجیتالی بر جریان بارگیری و تخلیه مخازن
  • ابعاد مناسب دستگاه پرکن آب معدنی
  • بهره گیری از حداقل فضای ممکن

البته به موازات ویژگی های مذکور لازم است تا به قابلیت های دیگر انواع دستگاه پرکن آب معدنی قبل از ورود به خط کامل بسته بندی آب معدنی اشاره کنیم. یکی از این قابلیت ها لازم به ذکر است که این قابلیت ها در انواع دستگاه پرکن آبمیوه یا پرکن دوغ نیز مشاهده می شود. از جمله می توان به قابلیت شستشوی اتوماتیک این محصولات قبل از بارگیری اشاره کرد. همچنین دستگاه شرینک پک نیز میتواند به عنوان مکمل در کنار این خط تولیداستفاده شود و خط کامل بسته بندی اب معدنی را تشکیل دهد.

 

قیمت دستگاه پرکن آب معدنی و آشامیدنی

هر چند برای راه اندازی خط آب معدنی که مجهز به خط کامل بسته بندی آب معدنی نیز باشد تجهیزات و ماشین آلات پر کن مخصوصی مورد نیاز است. برای راه اندازی خط تولید آب معدنی غیر از سرمایه گذاری در این زمینه که می تواند از 70000 دلار تا 100000 دلار را با توجه به نوع تولیدات متفاوت باشد. قیمت دستگاه پرکن آب آشامیدنی با توجه به کارکرد و ظرفیت های تولیدی آن در انواع خط تولید آب معدنی متفاوت است.
اگر قصد خرید دستگاه پرکن آب معدنی را دارید می‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان جهت خرید این دستگاه با کارشناسان فروش ویترین نت تماس بگیرید : 02191001170 و یا با مراجعه به وب سایت B2B و خرید و فروش آنلاین ویترین نت و پس از مشاهده قیمت، توضیحات و مشخصات فنی محصولات، این دستگاه را به طور آنلاین خریداری کنید.

 

از شرکت های تولید کننده این دستگاه ها میتوان به شرکت

 

از شرکت های تولید کننده این دستگاه ها می توان به شرکت "توان صنعت" اشاره کرد. توان صنعت در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات به عنوان تولید کننده فیلرهای مایعات با اخذ پروانه بهره برداری از سال ۱۳۷۸ و ثبت گواهی نامه ISO 9001 , CE شروع به فعالیت نمود.

در مراحل ساخت و استحکام، دقت و استاندارد ملاک اصلی عمل است. ماشین سازی توان صنعت افتخار همکاری با بیش از ۶۵۰ کارخانه تولید فرآورده های لبنی در داخل و خارج از کشور را در کارنامه خود به ثبت رسانیده است. ارائه محصولات جدید مطابق با نیاز مصرف کنندگان واعتقاد به حق انتخاب برای مشتری و همگامی با تکنولوژی مستلزم ایجاد و تقویت تیم طراحی بسیار قوی با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری (CAD/CAM) متناسب با این اهداف می باشد. 

این شرکت حوزه ی تولید دستگاه تری بلوک مایعات 12 نازل, دستگاه پرکن و سیل کن ماست دبه ای, دستگاه پرکن سس موشکی, دستگاه تری بلوک آب میوه و مایعات آشامیدنی پت, دستگاه پرکن ماست تک نفره فعالیت دارد.

منبع : ویترین نت

+ نوشته شده در  سه شنبه 17 فروردين 1400ساعت 18:36  توسط یاسین  بازدید 543

خطر تعطیلی قطعه‌سازان با ورود چینی‌ها/ ادامه تحریم‌ها به نفع صنعت خودروسازی است/ چین در تولید تمامیت‌خواه است

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی خودرو با تاکید بر خطر توقف کار خودروسازان تصریح کرد: با توجه به اینکه از نظر اقتصادی به شدت وضعیت نامناسب و چالش‌هایی هم پیش رو است، این شرایط می‌تواند به توقف‌های گسترده بیانجامد. چراکه رقم بدهی و زیان انباشته به وضعیت بی‌سابقه و غیرقابل جبرانی رسیده و اگر قرار باشد به همین منوال قیمت‌گذاری هم ادامه دهیم، کار تمام است.

امیرحسن کاکایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد چشم‌انداز صنعت خودرو در سال پیش رو اظهار کرد: سال 1400 سال بسیار مبهمی برای صنعت خودرو است، می‌تواند سال سقوط یا پرواز باشد. از طرفی صنعت خودرو در سال 1399 کارهای بزرگی در راستای توسعه فناوری و داخلی‌سازی انجام داده و تیراژ را هم افزایش دادند اما متاسفانه از نظر اقتصادی نتایج فاجعه‌آمیز بود. سرنوشت صنعت خودروسازی به این موضوع وابسته است که آیا امسال سیاست‌گذاران ما اجازه آزادسازی قیمت‌ها را می‌دهند یا خیر.

قیمت‌گذاری دستوری ضربه سنگینی به صنعت خودرو وارد کرد

وی افزود: قیمت‌گذاری دستوری اشتباهی است که در سه سال گذشته رخ داد و متاسفانه ضربه اقتصادی بسیار سنگینی به این صنعت وارد کرد. علی رغم همه تلاش‌های فنی خودروسازان و قطعه سازان، وضعیت از نظر اقتصادی بسیار ضعیف شده و اوضاع شکننده است.

کاکایی اضافه کرد: از طرف دیگر شرایط تورمی کشور و همینطور چشم‌انداز سیاسی کشور به گونه‌ای است که یک رکود خاص در بازار به وجود خواهد آمد یعنی با وجود افزایش تیراژ، درآمد مردم کفایت نمی‌کند. نتیجه اینکه عرضه زیاد و تقاضا کم می‌شود و با یک رکود تورمی بسیار سنگین مواجه می‌شویم.

این کارشناس خودرو با تذکر خطر ورود دیگر کشورها به بازار ایران و تبعات آن گفت: اگر پای چینی‌ها یا غربی‌ها هم به بازار باز شود، این صنعت با چالش جدی فروش روبرو می‌شود. این خطر وجود دارد که با حضور چینی‌ها که ما تجربه کار با آنها در صنعت خودرو را داریم، به شدت قطعه‌سازان با مشکل مواجه می‌شود و با این چالش، در کنار ضربه‌ای که چند سال پیش خوردند بسیاری از آنها ورشکسته خواهند شد.

قدرت فنی صنعت خودرو افزایش یافت

وی خاطرنشان کرد: اگر تحریم‌ها ادامه پیدا کند و قیمت‌ها آزاد شود، از آنجا که قدرت فنی صنعت خودرو افزایش یافته، امسال شاهد توسعه فناوری در صنعت و ارائه محصولات جدید خواهیم بود این یک دوراهی است که باید سیاستمداران برای آن راه حل بدهند.

کاکایی ادامه داد:‌ به نوعی ادامه تحریم‌ها به نفع صنعت خودروسازی است، تحریم کامل که مساله خوبی نیست اما حرکتی در جهت داخلی‌سازی و توسعه فناوری در کشور شروع شده است. باز شدن تحریم‌ها می‌تواند چندین معنا داشته باشد؛ متاسفانه تجربه نشان می‌دهد که وقتی در تحریم نیستیم معمولا به جای انتقال فناوری، محصولات چینی‌ و غربی‌ بازار را پر می‌کنند که این علاوه بر مشکل در خودروسازی در قطعه‌سازی هم ایجاد مشکل می‌کند.

خطر نابودی زحمات قطعه‌سازان داخلی

وی با اظهار نگرانی از سرنوشت قطعه سازان در صورت ورود چینی‌ها گفت: تیراژ‌های خودروسازی‌های داخلی بالا نیستند در نتیجه چینی‌ها به راحتی می‌توانند قطعه‌سازان ایرانی را از دور رقابت خارج کنند. تیراژ سال گذشته 20 درصد افزایش پیدا کرد، قطعه‌سازان برای این وضعیت زحمت بسیاری کشیده‌اند اما وقتی چینی‌ها وارد شوند عملا باید در بیشتر این قطعه‌سازی‌ها بسته شود.

این کارشناس حوزه خودرو تصریح کرد: بنابراین اثرات تحریم‌ها بستگی به تصمیم‌گیری سیاست‌گذاران دارند. اگر مثل سال‌های قبل بعد از رفع تحریم‌ها بازار پر از خودروهای چینی و غربی شود با ارزان شدن دلار امکان رقابت به شدت کم می‌شود و تمام زحمات این سال می‌تواند بر باد رود. اما اگر سیاست‌مداران به جای واردات محصولات نهایی به انتقال فناوری کمک کنند می‌تواند موجب جهش ما شود.

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی خودرو در مورد تاثیر این موضوع روی مصرف‌کنندگان بیان کرد: اگر با برداشته شدن تحریم‌ها فقط با پول نفت بازار پر شود اما از طرف دیگر تولید کم شود و اشتغال کاهش پیدا کند، درآمد مردم هم کم می‌شود. نظام اقتصادی ما متوازن پیش نرفته برای مثال سال گذشته تولید لوازم خانگی 50 درصد افزایش پیدا کرده، طبیعی است کسانی که در این صنعت کار کردند سود کنند که این شامل کارگر و کارمند هم می‌شود. از آنجا که این اتفاق برای همه رخ نداده درآمد ما هنوز کم است چون توان اقتصاد هنوز از این افزایش تولید بهره‌مند نشده است.

کاکایی اضافه کرد: اگر به جای توجه به تولید به واردات توجه شود موقتا رفاه ایجاد می‌شود اما در درازمدت به علت تضعیف ساختار اقتصادی همه با هم دچار مشکل می‌شویم. دهه 80 هم درآمد نفتی خوب بود اما بسیاری از مشکلات قبل از تحریم‌ها به وجود آمد. روزی که تحریم شدیم، فهمیدیم که بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی دیگر تولید نمی‌کنند بلکه از کشورهایی مثل چین واردات انجام داده و مارک ایرانی می‌زنند. اینها نتیجه سیاست‌های اشتباه است، بنابراین باید هم به رفاه و هم درآمد مصرف‌کننده توجه کرد.

وی افزود: امیدوارم تحریم‌ها برداشته شود اما در عین حال سیاست‌مداران روش‌هایی را به کار ببرند که تولید تقویت شود. این موضوع لزوما با رفاه مصرف‌کننده در تضاد نیست. سرمایه‌گذاری‌هایی هم که در این صنایع انجام شده از جیب همین مردم است. اگر بهره‌وری نداشته باشد صنایع و اقتصاد ضربه می‌خورد، ارزش ریال افت می‌کند و دوباره در دور تورمی می‌افتیم.

چینی‌ها به توسعه تولید داخلی ما کمک نمی‌کنند

این استاد دانشگاه  در پاسخ به سوالی در مورد امکان همکاری‌های صنعتی با چین در حوزه خودرو گفت: تجربه ما چنین همکاری را نشان نمی‌دهد؛ چینی‌ها برای توسعه تولید داخلی ما کمک نمی‌کنند، شاید برای مونتاژ بهتر کمک کنند. تجربه گذشته نشان می‌دهد که چینی‌ها از نظر تولید به شدت تمامیت‌خواه هستند.

وی افزود: زمان شاه هم به همین شکل بود، تولید وجود داشت اما یک وابستگی تمام عیار هم وجود داشت. وقتی آمریکایی‌ها و خارجی‌ها رفتند تولید کالا هم در حال توقف بود. چینی‌ها هم همینطور هستند و چندان فرقی ندارند. علاوه بر این چینی‌ها به خاطر نظام تولیدی خود دنبال بازارهای جدید هستند. بنابراین دست کم در مورد صنعت خودرو می‌توان گفت آمدن چینی‌ها کمکی نمی‌کند. البته الان هم ما با چینی‌ها کار می‌کنیم و بخش‌هایی که نیاز به وارد کردن داریم را به کمک چینی‌ها انجام می‌دهیم ولی اینکه خود آنها اینجا حضور داشته باشند خطر مالکیت ایجاد می‌کند که موضوع خوبی نیست.

این کارشناس حوزه خودرو همچنین خاطرنشان کرد: البته این مساله هم صفر و یک نیست. بستگی به این دارد که ما چطور رفتار کنیم چراکه به هرحال هر کشوری به دنبال منافع خود است. ما هم باید به دنبال منافع خود بوده و مواظب باشیم که با توجه به قدرت زیاد چینی‌ها در تولید، مسحور آنها نشویم و زمانی به خود بیاییم که بازار را از دست داده‌ایم و توان تولیدی ما درجا زده است.

خطر تعطیلی خودروسازان در سال جدید

وی با تاکید بر خطر توقف کار خودروسازان تصریح کرد: با توجه به اینکه از نظر اقتصادی به شدت وضعیت نامناسب است و چالش‌هایی هم پیش رو است، این شرایط می‌تواند به توقف‌های گسترده بیانجامد، در همین سال 1400 هم ممکن است این اتفاق بیافتد. چراکه رقم بدهی و زیان انباشته به وضعیت بی‌سابقه و غیرقابل جبرانی رسیده و اگر قرار باشد به همین منوال قیمت گذاری هم ادامه دهیم، کار تمام است.

کاکایی افزود: حدود 30 درصد تورم تحمیلی دولت به خودروسازان است و هزینه‌هایی مانند حمل و نقل، دستمزد و ... دست کم 30 درصد افزایش می‌یابد. لذا اگر سیاست‌مداران درست عمل نکنند این صنعت متوقف می‌شود. تاکید می‌کنم که این موضوع به شدت به تصمیم‌ سیاست‌مداران وابسته‌ است نه مدیران صنعتی چراکه مدیران صنعتی کاری بیش از این نمی‌توانند انجام دهند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 17 فروردين 1400ساعت 18:35  توسط یاسین  بازدید 299

سال 1400 سال امید و رهایی از بحران‌ها

عضو هیات مدیره کنفدراسیون صنعت ایران گفت: اما یک نکته بسیار قابل تعمق این است، در سالی که گذشت تولیدکنندگان در کنار کادر ایثارگر پزشکی، وارد جهادی بزرگ برای خدمت به مردم عزیزمان شدند. تولیدکنندگان مخلص و خدمتگزاری که شاید کمتر در این بحران دیده شدند اما در میان سخت‌ترین بحران‌ها و فشارها برای چرخاندن چرخ تولید این مملکت و تامین نیازهای مردم شریف ایران محکم ایستادند و مردانه جنگیدند.

مهدی کریمی تفرشی در گفتگو با ایلنا گفت: سالی که گذشت سال بسیار پر چالشی نه تنها برای ایران بلکه برای سراسر دنیا بود. سیطره ویروس عجیب و منحوس کرونا بر سراسر دنیا، اقتصاد جهان را فلج کرد و بسیاری از کشورها بحران وحشتناک اقتصادی و بیکاری و از دست رفتن مشاغل را در همه عرصه ها به طرز بی سابقه ای تجربه کردند.

وی افزود: بدون شک این بحران جهانی در کشور ما با تحریم های ناجوانمردانه ای که سالهاست بر کشور عزیزمان تحمیل شده توامان گشته و فشاری بسیار مضاعف بر مردم و تولیدکنندگان و صاحبان صنعت در هر عرصه ای وارد کرد.سال ۹۹ نیز سالی دیگر در مواجهه اقتصاد ایران با محدودیت‌های اقتصادی بود که تحریم ها نقش بسیار مهمی در آن داشتند.

عضو هیات مدیره کنفدراسیون صنعت ایران گفت: اما یک نکته بسیار قابل تعمق این است، در سالی که گذشت تولیدکنندگان در کنار کادر ایثارگر پزشکی، وارد جهادی بزرگ برای خدمت به مردم عزیزمان شدند. تولیدکنندگان مخلص و خدمتگزاری که شاید کمتر در این بحران دیده شدند اما در میان سخت ترین بحران ها و فشارها برای چرخاندن چرخ تولید این مملکت و تامین نیازهای مردم شریف ایران محکم ایستادند و مردانه جنگیدند.

تفرشی در پایان افزود: آرزو می کنم سالی که پیش رو داریم سال رهایی جهان از بحران همه گیر این ویروس و رشد و شکوفایی اقتصادی باشد.جهانی بر پایه صلح، آرامش، بشر دوستی، اتحاد و عدالت برای تمامی انسان‌های کره زمین آرزومندم. جهانی که در آن گرسنه‌ای نباشد، هیچ کودک جنگ زده و هیچ پناهجوی بی سرزمینی نباشد، و حقوق همه انسان ها محترم شمرده شود. جهانی که در آن هر انسانی در جایگاهی که لایق مقام انسانی اوست قرار گیرد و جنگ، فقر، گرسنگی، استثمار و بی عدالتی از کره خاکی ریشه کن گردد. آرزو می‌کنم سالی که پیش رو داریم سال رهایی جهان از بحران همه گیر ویروس کرونا و رشد و شکوفایی اقتصادی باشد و برای عبور از آسیب‌های این بحران جهانی همه باید دست در دست هم دهیم و با امید و همتی مضاعف روزهای روشن این سرزمین را رقم بزنیم.

منبع : ایلنا

+ نوشته شده در  سه شنبه 17 فروردين 1400ساعت 18:34  توسط یاسین  بازدید 301

معرفی دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک

همانطور که قبلا در مطلبی به صورت مفصل راجع به دستگاه شیرینگ پک صحبت کردیم، یکی از نمونه های آن، دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک بود.
در این مطلب در رابطه با دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک، کاربردهای آن و همچنین قیمت دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک صحبت خواهیم کرد. با پاشا صنعت همراه باشید!

شیرینگ پک تونلی
شیرینگ پک نیمه اتوماتیک

معرفی دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک

دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک به منظور بسته بندی کالا با استفاده از نایلون شیرینگ به شکل پالت و نیم پالت به کار برده می شود.

در تولید تونل شیرینگ پک، به منظور تامین سیرکوله صحیح هوای گرم از دو موتور در کف و بالای تونل و نیز زوایای شکست صحیح تونل پک کمک گرفته شده و برای ساخت دستگاه شیرینگ پک کم مصرف همچنین از صفحات المنت کم مصرف نیز استفاده می شود.

در این نمونه تغییرات موجب کوچک تر شدن ابعاد تونل شیرینگ و نیز کاهش تعداد و مصرف المنت شیرینگ و همچنین کاهش چشمگیر مصرف برق دستگاه به زیر 8 کیلو وات خواهد شد.

در نوار نقاله شیرینگ، نوار نقاله های زنجیری با میله های روکش دار نسوز جایگزین نوار نقاله توری فلزی شده که افزایش کیفیت شیرینگ زیر بسته را به همراه داشته است چرا که این نقاله با توجه به برخورداری از روکش نسوز مانع از چسبیدن پلاستیک شیرینگ به زیر بسته شده و نیز طول نوار نقاله توری نیز قابل تغییر بوده که البته این موضوع موجب دشوار شدن تعمیر و نگهداری آن شده و هزینه این کار را نیز به مراتب بیشتر می نماید.

این تونل و نوار نقاله شیرینگ در طراحی انواع شیرینگ های تونلی مانند شیرینگ پک اتوماتیک و شیرینگ پک نیمه اتوماتیک در انواع مدل های دوخت دروازه ای و L شکل به کار برده می شود.

بیشتر بخوانید : دستگاه شیرینگ پک تونلی

ساخت دستگاه شیرینگ پک نیمه اتومات به ابعاد بسته بندی و نوع محصول بستگی دارد که از بین آن ها می توان به نمونه هایی چون شیرینگ پک محصولات کارتن شده و شیرینگ سنگ و آجر و سرامیک و حتی شیرینگ مواد غذایی مانند شیرینگ ماست و رب گوجه فرنگی اشاره نمود و در واقع این مدل (شیرینگ پک نیمه اتوماتیک) را می توان در بین انواع شیرینگ پک ها پرکاربردترین نمونه دانست.

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک دارای قابلیت بسته بندی محصولاتی نظیر بطری نوشابه، آب معدنی، آب رادیاتور، قوطی های فلزی و محصولات این چنینی بدون نیاز به کارتن می باشد. طراحی و ساخت دستگاه های شیرینک نیمه اتومات پک با انتخاب ابعاد کوره و تیغه دوخت و سینی یا رولیک انتظار و نیز در سایز دلخواه قابل سفارش و تهیه می باشد.

این نوع از دستگاه ها به سه نوع دوگانه سوز گاز و برق، تک سوز برق و تک سوز گاز تقسیم می گردند که ساخت آن ها به نیاز و شرایط مشتری بستگی خواهد داشت. با این کار می توان به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی و هزینه ها صرفه جویی نمود.

دیگر مشخصه های شیرینگ پک نیمه اتوماتیک

  1. طریقه کارکرد: بسته بندی در این نوع دستگاه به گونه ای بوده که در دو طرف شرینگ حالت دستگیره به وجود آمده و این موضوع کمک زیادی به حمل و نقل آسان خواهد نمود. امکان طراحی طول و عرض و ارتفاع دستگاه نیز بسته به نوع محصول وجود خواهد داشت.
  2. موتور گیربکس دور متغیر: دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک همچنین مجهز به موتور گیربکس دور متغیر همراه با اینورتر بوده و با کنترل دور نوار نقاله و طراحی مطلوب المنت ها به راحتی می توان مصرف انرژی را به حداقل رسانده و بسته به ضخامت پلاستیک می توان از قابلیت شیرینک کمک گرفت.
  3. ویژگی عملیاتی: در این دستگاه مصرف انرژی به خوبی بهینه سازی شده و این قابلیت موجب تمایز این دستگاه از دیگر نمونه ها می گردد.

نحوه کار دستگاه شیرینگ نیمه اتومات

ابتدا با قرار دادن محصول روی میز ابتدای دستگاه توسط اپراتور و نیز هدایت محصول به بخش زیر تیغه دوخت از طریق فشردن پدال دوخت و پس از قرار دادن محصول بعدی و نیز دوخت آن محصول قبلی یا کارتن به درون کوره رفته و شیرینگ می گردد، با خروج محصول از درون کوره نیز نایلون نرم و نیمه ذوب شده مجدد به واسطه فن به کار برده شده در بخش انتهایی دستگاه به طور کامل جذب محصول شده و در نهایت شیرینگ پک نهایی خواهد شد.

مشخصات دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک

  1. به منظور ثابت شدن و نیز جابجایی هر چه آسان تر دستگاه برای شاسی دستگاه و چرخ و پایه از ورقی 5/2 میلی استفاده می شود.
  2. مجهز به تونل دو جداره بوده و در جداره دوم به منظور ممانعت از اتلاف دما پشم سنگ به کار برده شده است.
  3. در بخش تیغه دوخت از سیستم پنوماتیک استفاده شده تا امکان دوخت فیلم شیرینگ وجود داشته باشد.
  4. در درون تابلو برق سیستم تایمر به کار برده شده تا در پایین دوخت تایم مکث کنترل گردد.
  5. به منظور جابجایی هر چه ساده تر محصول در زمینه دوخت و انتقال به درون کوره از رولیک کمک گرفته شده است.
  6. در بخش ورود و خروج کوره برای ممانعت از اتلاف دما پرده سیلیکونی نصب شده است.
  7. دمای کوره به واسطه ترموستات موجود در تابلو برق کنترل می گردد.
  8. می توان در آن به بخش گرمایشی درون کوره دسترسی داشت.
  9. به منظور انتقال، محصول از درون کوره مجهز به کانوایر بوده که از قابلیت کنترل سرعت با سیستم اینورتر برخوردار می باشد.
  10. در بخش زیرین دستگاه جهت خنک سازی کانوایر از فن خنک کننده استفاده شده است.
  11. در بالای دستگاه نیز برای خنک سازی از فن خنک کننده استفاده شده و باعث شده نایلون بیشتری به محصول شیرینگ شده جذب گردد.
  12. ابعاد کوره  باعث تغییر ابعاد کلی دستگاه خواهد شد.
  13. این دستگاه دارای ولتاژ ورودی 380 ولت می باشد.
  14. ابعاد محصول در سرعت دستگاه نقش موثری خواهد داشت.
  15. ابعاد در وزن دستگاه نیز نقش دارد.
  16. قطعات برقی این دستگاه از نوع مارک LS کره می باشند.

سوالات رایج در مورد دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک

چه تفاوتی بین شیرینگ پک اتوماتیک و شرینگ پک نیمه اتوماتیک وجود دارد؟

همان طور که می دانید دستگاه های شرینگ پک به دو دسته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می گردند. اما نمونه نیمه اتوماتیک کاربردی تر بوده بیشتر در موارد پایین بودن راندمان و به کارگیری کفی مقوایی در بسته بندی و حالت نیمه کارتن بودن محصول مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های شیرینگ پک نیمه اتوماتیک جهت بسته بندی قوطی های رب گوجه فرنگی، آب باطری و ماست بسیار کاربردی می باشند.

جدول مشخصات فنی دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک

وزن دستگاه650-600 کیلوگرم می باشد راندمان دستگاهحدود 600 بسته در ساعت
رنگ
جنس کاسه
الکترو استاتیکبرق مصرفی3 فاز 32 آمپر
سیستم عملکردالکترو مکانیک پنوماتیکمصرف برق8-9 کیلووات
قیمتبر اساس سفارش (از حدود 30 میلیون تومان)ابعاد دستگاهطول 3،عرض 1.5 ،ارتفاع 1.80.( ابعاد بر حسب متر می باشد)

 

گالری تصاویر

منبع: پاشا صنعت البرز

این مطلب اولین بار در سایت پاشا صنعت البرز و به نشانی زیر منتشر شده است.

https://ps-alborz.ir/دستگاه-شیرینگ-پک-نیمه-اتوماتیک/

+ نوشته شده در  سه شنبه 17 فروردين 1400ساعت 18:30  توسط یاسین  بازدید 392